sobota, 1 marca 2014

Od Artemidy "Wiosna już niedługo" cz.1

Przygotowując się do wiosennego przesilenia, myślę o rodzinie.W moim domu nazbierało się różnych staroci.Sprzątając je przypominałam sobie czasu, kiedy podróżowałam po świecie zanim na stałe osiedliłam się w Wiosce.Nie tylko mój dom potrzebuje generalnych przeróbek ale też zwierzęta.Idzie wiosna trzeba przygotować im jedzenie i upilnować aby wstały na czas.Mam nadzieję, że święto przesilenia w naszej wiosce będzie równie kolorowe jak posadzone niedawno kwiaty Aquy.Wiosnę czuje się już w powietrzu, ale też w sercach ludzi i elfów. 



Opowiadanie napisała Artemida:

3 komentarze:

  1. Dlaczego nie chcesz mnie przyjąć do znajomych? Czekam tydzień! madzia.love

    OdpowiedzUsuń
  2. Mówisz do Artemidy czy do mnie?

    OdpowiedzUsuń
  3. Krótkie dość, jest II część? Od stylu pisania zawiało fantastyką, także opowiadanie utrzymane w adekwatnym klimacie. :)
    subete-no-anata-yaoi-stories.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń