sobota, 16 listopada 2013

Od Aquy "Zaginęła" cd.

Nastał ranek. Słońce ciepło świeciło nad naszymi głowami. Złożyliśmy obóz i ruszyliśmy dalej. Doszliśmy do rozdwojenia dróg.
-gdzie teraz? spytałam
-nie wiem.
-ja tesz nie wiem!!!
-uspokuj się!
-dobrze,....no ale co teraz robimy?
-nie wiem.
-zaraz zaraz....
-co?
-potrafisz telepatycznie z kimś rozmawiać,tak?
-jak tego kogoś widzę. jak nie widzę to tylko potrafię czytać w myślach, bo nie opanowałem do końca mojej magi.
-więc przeczytaj w myślach o czym myśli Nadzieja!
nie wiem czy mi się uda,....
- no ale sprubój,
August mocno się skupił, jego tęczówki zrobiły się szare. wyglądał jak zombi. Stał nieruchomo przez 20 min nad wodą poruszając patykiem po tafli wody.
- August?
(cisza)
odczekałam jeszcze 30 minut a mój towarzysz nadal nie odpowiadał. Zaczełam się niepokoić. Ile czasu może komóś czytać w myślach? z resztą nigdy w ten sposób nie czytał nikomu w myślach. no ale jestem cierpliwa czekam kolejne 10 minut i nic. Postanowiłam coś przekąsić. Potem się przebrałam. dalej stał jak wcześniej nad wodą. umyłam i uczesałam włosy. a on? dalej stał. Położyłam mu dłoń na ramieniu. Nagle chwycił mnie za rękę i chciał mnie wrzucić do wody. na szczęście nie udało mu się. Rzucił się na mnie i upadłam. Wzioł leżący kij i przycisnął mi do szyji. próbował mnie udusić. odephnełam go nogami i błyskawicznie wstałam. Wymieżył mi cios kijem ale zrobiłam unik. próbowałam mu przemówić do rozsądku ale on mnie tylko atakował. Urzyłam mojej mocy wody i odepchnełam go a on wpadł do wody. Po chwili wynużył się zdezorientowany. Dobił do brzegu i zapytał:
-co się stało? 
-chciałeś mnie zabić! wepchnełam cię do wody . najwyraźniej zimna kąpiel dobrze ci zrobiła! 
zaśmiałam się lekko ale ironicznie. odwróciłam się i zbierałam bagaże. August natomiast o czymś myślał.
-pomożesz mi?, czy znów sprubójesz mnie zabić!?!
-ale ja nic nie pamiętam! ....nie zrobiłbym ci krzywdy...... czytałem myśli Nadzieji...
- i co? 
spytałam bez emocji ale tak naprawdę byłam ciekawa co takiego wyczytał.
-jest zamknięta w jakimś więzieniu. obmyśla plan ucieczki.
-a gdzie jest zamknięta?
-no w królestwie ludzi
-ale gdzie jest to królestwo?
-na zachód
-a z kąd to wiesz? myślała gdzie jest?
-nie, patrzyła na słońce w oknie po lewej stronie.
-ale z kąd wiesz że jest na zachodzie?
-zapomniałać że jestem jasnowidzem
-a no tak..
uśmiechnełam się lekko. August złapał mnie za ramiona i patrzył mi w oczy. Po chwili zaczelismy się całować. Po krótkim pocalunku spojrzał mi w oczy i powiedział uśmiechnięty:
- no trzeba odnaleźć twoją siostrę 
uśmiechnełam się i wyruszyliśmy dalej skręcając w ścierzkę kierującą się na zachód.......

1 komentarz:

  1. DR YAKAYA SPELL JEST NAJLEPSZYM PELLIEM, KTÓRĄ KAŻDY CHCESZ UŻYWAĆ, ABY POWRÓCIĆ SWÓJ POWRÓT. ZNAJEMY SIĘ, ŻE NIE MAMY ŻADNEGO BREAKU, ŻE NIE CHCEMY, ŻE TO ZDARZYŁO SIĘ, ALE MOŻE SIĘ ZROBIĆ, PONIEWAŻ TWOJA KOCHANKA MOŻE NIE UWIELBIAĆ TEGO SAMEGO SPOSOBU, KTÓRA UMIESZCZA SIĘ GO LUB JEJ, TO JEJ MOŻE JEDNAK WYŁĄCZYĆ SIĘ Z TOBĄ PONIEWAŻ NIE POCZUJEMY MIŁOŚCI, KTÓRĄ MASZ DLA NIEGO LUB MOGĄ MIEĆ NIEKTÓRE PIĘKNE POROZUMIENIE, KTÓRE BĘDĄ PROWADZIĆ DO PRZERWANIA PRZEZ NIEKTÓRE MIESIĄCE LUB ROK, W TYM WTEDY, ŻE MOŻESZ POMÓC, ABY UZYSKAĆ GO LUB ZWROT, POWIEDZ SIĘ SKONTAKTUJ SIĘ Z DR YAKAYA PRZEZ JEGO EMAIL ADRES YAKAYATEMPLE@GMAIL.COM LUB WYWOŁAJ SWOJEGO NUMERU MOBILNEGO +2347050270227, ABY POMÓC CIEBIE

    OdpowiedzUsuń