niedziela, 5 stycznia 2014

Od Nehariki "Początki"

Zanim opuściłam Sten'heildan postanowiłam załatwić jeszcze kilka spraw z przywódcą wioski. Po chyba 10 godzinach załatwiana spraw postanowiłam wrócić do wioski HAANA. Podeszłam do mojego jednorożca i go pogłaskałam po łbie
- Chyba pora wracać co? - spytałam się Eraka
- Tak - odparł jednorożec
Dosiadłam go i ruszyliśmy stępem. Sten'heildan jest 6 dni drogi od wioski HAANA , więc postanowiłam,że nie będę się śpieszyć.Miałam nadzieję,że nikt z wioski nie wie o moim zniknięciu.Tego się najbardziej bałam..

<Amino, mogłabyś dokończyć?>

2 komentarze:

  1. No prosz, blog żyje :D
    A ja właśnie piszę zaległe od dwóch miesięcy opowiadanie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ahahahaha! Ja cierpliwie czekałam i czekałam..i oto jednak mam przyjemność słyszeć, że nadchodzi powrót "królów":P

    OdpowiedzUsuń