czwartek, 3 października 2013

Nowy elf!


<ZDJĘCIE POTEM> 

Imię: Nacoma (czyt.Nakoma)
Płeć: elfka (kobieta)
Wiek:117 lat
Żywioł: Ogień
Moce: ślepienie, zabójcze pnącza, natychmiastowa ciemność, odżywczy deszcz, roślinna bariera, tornado, burza piaskowa, pożar, niewidzialność, teloportacja, czytanie w myślach, deszcz dusz, przemiana w anioła śmierci,przemiana we wszystkie zwierzęta leśne oraz smoka.
Cechy: mocna, ambitna, waleczna, lojalna, prawdomówna, rodzinna, przyjacielska, dzielna, szczera,bardzo odważna, żywiołowa, spostrzegawcza, pomysłowa, troskliwa, opiekuńcza, ambitna, wyrozumiała, optymistka, z poczuciem humoru,
Nadzwyczajne umiejętności: Oj...sporo tego...
Historia: (w formie wspomnień)
Leżałam na ziemi w lesie. Naga. Samotna ,porzucona. Zaraz po urodzeniu umiałam tylko płakać. Jedyny szczegół ,który odróżniał mnie od ludzkiego dziecka były uszy. W końcu znalazła mnie jakaś kobieta. Płakała ze szczęścia ,ponieważ była bezdzietna. Okazało się ,że to królowa ludzkiego państwa. Wychowywała mnie jak własne dziecko. Jednak czas mijał ,a ja ledwo co rosłam. Po śmierci ,,matki" zostałam wygnana. Całe życie tułałam się po świecie ,aby znaleźć swoje miejsce. I nie został mi już nikt. Czułam ,że światu na mnie nie zależy. W końcu znalazłam Amadeusa. Żyłyśmy razem i nikogo z nami nie było. Teraz bezdomna znalazła dom, i sierota rodzinę jaką stały się wszystkie Elfy ,które akceptują mnie taką jaką jestem.
Rodzina: Porzucona przez rodziców
Jednorożec: Amadeus
Stanowisko: Strażniczka przywódców,Lekarka
Partner: Gdyby ktoś się w niej zakochał...czemu nie...
Właściciel: hile
Inne:
<Nadeślę później>

1 komentarz:

  1. DR YAKAYA SPELL JEST NAJLEPSZYM PELLIEM, KTÓRĄ KAŻDY CHCESZ UŻYWAĆ, ABY POWRÓCIĆ SWÓJ POWRÓT. ZNAJEMY SIĘ, ŻE NIE MAMY ŻADNEGO BREAKU, ŻE NIE CHCEMY, ŻE TO ZDARZYŁO SIĘ, ALE MOŻE SIĘ ZROBIĆ, PONIEWAŻ TWOJA KOCHANKA MOŻE NIE UWIELBIAĆ TEGO SAMEGO SPOSOBU, KTÓRA UMIESZCZA SIĘ GO LUB JEJ, TO JEJ MOŻE JEDNAK WYŁĄCZYĆ SIĘ Z TOBĄ PONIEWAŻ NIE POCZUJEMY MIŁOŚCI, KTÓRĄ MASZ DLA NIEGO LUB MOGĄ MIEĆ NIEKTÓRE PIĘKNE POROZUMIENIE, KTÓRE BĘDĄ PROWADZIĆ DO PRZERWANIA PRZEZ NIEKTÓRE MIESIĄCE LUB ROK, W TYM WTEDY, ŻE MOŻESZ POMÓC, ABY UZYSKAĆ GO LUB ZWROT, POWIEDZ SIĘ SKONTAKTUJ SIĘ Z DR YAKAYA PRZEZ JEGO EMAIL ADRES YAKAYATEMPLE@GMAIL.COM LUB WYWOŁAJ SWOJEGO NUMERU MOBILNEGO +2347050270227, ABY POMÓC CIEBIE

    OdpowiedzUsuń