wtorek, 16 lipca 2013

Nowy elf!



Imię: Rose
Płeć: elfka (kobieta)
Wiek: 115 lat 
Żywioł: Powietrze
Moce: Manipulowanie dniem i nocą, wywołuje tornado i burze, rozmawia ze zwierzętami
Cechy: waleczna, mściwa ale też opiekuńcza, odważna, nieufna, za osoby które kocha poświęci życie, wysoko skacze, miła (zależy dla kogo), zabawna
Nadzwyczajne umiejętności: unoszenie się w powietrze, zabijanie siłą powietrza, przenoszenie siłą woli
Historia: Wracałam z wojny. Zgubiłam drogę do mojej poprzedniej wioski. Zresztą i tak bym się z niej wyniosła. Szłam, aż trafiłam tutaj. 
Rodzina: Nie żyje, niektórzy ją porzucili
Jednorożec: Kovu
Stanowisko w wiosce/lesie: wojownik
Partner: chce, szuka, ale nie sądzi, że ktoś ją zechce...
Właściciel: Blues25
Inne: umie zamieniać się w wilczyce:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz