czwartek, 11 lipca 2013

Od Aminy "Davos i ja - jak to się zaczęło"

Poznaliśmy się przy Szczelinach Grozy, gdy polowaliśmy. On zagadał pierwszy. Wydawał się być bardzo miły, ale też doświadczony i twardy. Opowiedzieliśmy o sobie, aż on w końcu spytał:
 - Co tu robisz sama?
 - Buduję wioskę i zakładam nowe plemię - odpowiedziałam ostrożnie.
 - Naprawdę? Jej... Jesteś taka odważna... Słuchaj, ja mam tylko brata, który należy do plemienia, do którego mnie nie przyjęli. Mógłbym Ci pomóc? Razem byśmy je prowadzili i w ogóle... - zaproponował elf.
 - To super pomysł, Davos! Dziwne, że nie wpadłam na to wcześniej..! Chodź, zaczniemy od razu, pokażę ci co już zbudowałam - powiedziałam do niego.
 - Oczywiście, chodźmy.
Od tamtego czasu wszystkie decyzje podejmujemy razem. Jestesmy parą i zarządzamy wioską. Pomysł z Jednorożcami, wszystkimi nazwami i w ogóle to nasz wspólny pomysł. Kocham go!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz