środa, 17 lipca 2013

Nowy elf!



Imię: Mikejla'De Loorm 
Płeć: (elfka) kobieta
Wiek: 121 lat
Żywioł: woda
Moce: W każdej chwili może stworzyć jezioro (dzięki niej powstają nowe jeziora, stawy, a czasem nawet morza)
Cechy: niechętna do dłuższych pogaduszek, nie lubi egoistów, woli samotność
Nadzwyczajne umiejętności: Umie szeptać z duszkami wodnymi, gdy jest zdenerwowana woda dąży za nią, umie sprawiać by padał deszcz, potrafi zrobić tsunami.
Historia: Samotna błąkała się po świecie nie wiedząc gdzie jest jej prawdziwe miejsce, gdzie będzie mogła spokojnie odpocząć, gdzie nie będzie ukrywać kim jest.Zwykli ludzie naśmiewali się z nas elfów, pff
proste zazdroszczą nam że jesteśmy tacy ja oni to mówią aaa już wiem 
"PIĘKNI".Ale cóż moim przyjacielem jest jedynie jednorożeć, a wilk w którego się zmieniam to już inna historia ale do rzeczy.Jakiegoś pięknego poranka szłam w kierunku dziwnego lasu w którym było słychać piękną muzykę, nagle zauważyłam jakiegoś elfa a on mnie więc pobiegłam w tamtą stronę a jednorożec za mną.Wbiegłam do lasu.Elfy naradzały się czy mnie przyjąć aż w końcu powiedziały że to mój nowy dom.Tak tu się znalazłam.
Rodzina: zginęła jak jeszcze bylam dzieckiem 
Jednorożec: Patric
Stanowisko w wiosce/lesie: przywódca szpiegów
Partner: poszukuje
Właściciel: Mikejla19
Inne: umie przemieniać się w magicznego wilka:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz