poniedziałek, 22 lipca 2013

Od Aminy do Raven "Tajemnice skrywane pod pancerzem" cd.

Gdy usłyszałam opowieść Raven i Ryana byłam wzruszona. To cudownie, że jemu udało się przeżyć i że znów są razem! 
 - Będzie mi bardzo miło gościć cię w naszej wiosce - powiedziałam w stu procentach pewna swojej decyzji.
 - Mnie również p...- zaczął, ale mu przerwałam 
 - Amino, po imieniu proszę - odpowiedziałam ze śmiechem, a nowy przybysz i Raven uśmiechnęli się mimo woli.W tym samym czasie odwiedził nas Davos. 
 - No! Jesteś wreszcie.. Gdzie byłeś?
 - Spacerowałem z Vaccarą. Kim jest ten młodzieniec? - zapytał wyraźnie zdziwiony sylwetką młodego chłopaka przytulającego się z Raven.
 - Nasz nowy mieszkaniec, pozwól, że ci go przedstawię. To Ryan - powiedziałam, a Raven znów z takim samym zapałem i podziwem dla chłopaka opowiedziała całą historię ze wszystkimi szczegółami. Ja natomiast w głębi duszy pomyślałam, że jestem najszczęśliwszym elfem na świecie i wszystko pierwszy raz w życiu układa się po mojej myśli...!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz