środa, 17 lipca 2013

Nowy elf!



Imię: Felley
Płeć: elfka (kobieta)
Wiek: 75 lat 
Żywioł: ziemia
Moce: ma pełną kontrolę nad zwierzętami, potrafi rozumieć ich mowę i czytać im w myślach oraz uleczać je.
Cechy: miła, pomocna, ufna, wierna, wrażliwa, nieśmiała, czasem kapryśna, nie nawidzi ludzi którzy krzywdzą zwierzęta 
Nadzwyczajne umiejętności: jej dotyk leczy (gdy czegoś dotknie i o tym pomyśli staje się to nowe i lepsze)
Historia: Urodziłam się w lesie, tam zostałam przygarnięta przez zwierzęta. Dzięki przebywaniu w ich towarzystwie nauczyłam się je rozumieć, a one mi ufać. Pewnego razu zgubiłam się w lesie i trafiłam do tej wioski. Początki były ciężke, ale z czasem wszystko zaczęło się układać.
Rodzina: nie wie skąd pochodzi i uważa, że jej jedyną rodziną są zwierzęta
Jednorożec: Angel
Partner: poszukuje
Właściciel: Zuja
Inne: potrafi przemieniać się we wszystkie zwierzęta, ale najczęściej w wilka:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz