środa, 17 lipca 2013

Nowy elf!



Imię: Arwena
Płeć: elfka (kobieta)
Wiek: 111 lat
Żywioł: powietrze
Moce: umie rozmawiać ze zwierzętami, umie wywoływać tornado i burze, ma zdolności telepatyczne
Cechy: ambitna, pomocna, optymistka, otwarta, odważna, ryzykantka, waleczna, kochająca zwierzęta
Nadzwyczajne umiejętności: latanie, panowanie nad siłą woli innych (ponieważ zachwyca urodą), jest świetną łuczniczką i trafi nawet w najmniejszy wybrany cel
Historia: Od czasu, gdy rodzice zdecydowali, że nasz ród upada, a my weszliśmy w stan wojenny, kazali mi odejść bym ratowała siebie przed klęską. Uciekałam przez lasy, biegłam w nieznane nie wiedząc czy uda mi się przeżyć tę wędrówkę w przez czarny ląd. Nagle nie miałam już siły biec, moje moce zgasły, nie miałam siły by się podnieść. Wówczas spotkałam Mie, Jednorożca, który zaplątał się w sidła. Uwolniłam ją i rozmawiałyśmy przez dłuższą chwilę. Mia doskonale znała drogę do pobliskiej wioski i mnie tam zawiozła. 
Rodzina: matka Sylvari, ojciec Lairdirian
Jednorożec: Quintezenza Die Corlando 3 (Mia)
Stanowisko w wiosce/lesie: Wojownik
Partner: poszukuje
Właściciel: lioness
Inne: potrafi zamieniać się we wszystkie zwierzęta, ale najczęściej w ptako-geparda i jelenia:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz