czwartek, 11 lipca 2013

Od Mandiry "Początek"

Padał okropnie mocny deszcz, kiedy natknęłam się na ich wioskę. Na początku obserwowałam elfy znajdujące się na polanie. Byłam nieufna, ponieważ od dawna wędrowałam samotnie przez las. W końcu postanowiłam podejść bliżej i porozmawiać z przywódcą:

- Witam jestem Mandira, przebyłam długą podróż i jestem strasznie zmęczona. Czy mogłabym się u was zatrzymać?Ona odparła:

- Oczywiście, jestem Amina i dopiero rozpoczynam rozbudowę mojej wioski.

- Na prawdę? To niesamowicie, mam nadzieję, że będę się mogła na coś przydać. Jestem silna i w ogóle, umiem się także świetnie dogadywać ze zwierzętami - odparłam.Rozmawiałyśmy dość długo, przedstawiła mi swojego partnera- Davosa, opowiedziała o sobie oraz pokazała miejsce, w którym mogłabym przenocować. 
Tak zaczęła się moja przygoda. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz