piątek, 12 lipca 2013

Od Amneris "Jak się tutaj znalazłam"

Pewnego dnia pomyślałam , że trzeba zrobić w swoim życiu coś nowego . Postanowiłam pójść do lasu w poszukiwaniu przygód . Na początku było bardzo ciężko aby coś zobaczyć , ponieważ zapadał mrok . Gdy już nie miałam siły aby dalej iść , nagle zauważyłam , że po drugiej stronie pada na mnie jakieś światło . Chciałam sprawdzić co to jest i podeszłam bliżej . Gdy już byłam na miejscu nie wierzyłam własnym oczom . Nie wiedziałam , że istnieją takie istoty jak ja , myślałam , że jestem jedyna ale jednak się myliłam. Podeszłam do nich chociaż trochę się bałam , zaproponowali mi abym dołączyła do ich plemienia . Zgodziłam się , ponieważ nie miałam rodziny , i chciałam poczuć jak to jest być komuś potrzebnym . Zaznałam to gdy poznałam wszystkich elfów z wioski i mi na nich zależy oni są dla mnie rodziną której nigdy nie miałam .Tak zaczeła się moja historia tutaj ...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz