sobota, 21 września 2013

Od Augusta "Wojenne spotkanie po latach" cd.

Odetchnąłem z ulgą gdy dowiedziałem się że to była strzała usypiająca.
Wiziąłem ją na ręce, zaniosłem do łaski która była w pobliżu nie przestanę się dowiadywać kto wystrzelił. Czy ktoś z mojego poprzedniego plemienia, czy z jej wioski. Siedziałem zmianę rozmyślałem nad wszystkim po paru minutach obudziła się tłumaczyłem jej co się stało podziękowałam mi. Zaczęliśmy rozmawiać pytałem jej się czy nie przysporzyłem jej problemów. nie odpowiedziała tylko spojrzała ponuro na ziemię objąłem ją ramieniem i spojrzeliśmy sobie oczy przytuliłem. Ja do siebie i pocieszałem ja. to paru minutach rozmowy postanowiliśmy wrócić do wioski okazało się że już po wojnie aqua cieszyłem się że jej wioska wygrała i nikt z jej wioski nie zginął. Opowiedzieliśmy całą historię Aminie, która wysłuchawszy rozmowę przyjęła mnie do wioski. zatrzymałem się u Aquy w domu. I to cała historia.

1 komentarz:

  1. Kompletnie nie rozumiem o co tu chodzi .-.
    Popracuj nad interpunkcją i postaraj się zachowywać podmiot w zdaniu. Tak chaotyczny tekst ciężko zrozumieć...

    OdpowiedzUsuń