sobota, 14 września 2013

Od Elinor "Kolejne dziecko"

Wieczór po zabawie spędziłam w swoim łóżku w towarzystwie Mo. Postanowiliśmy spłodzić kolejny dowód naszej miłości i wierności oraz uczcić w ten sposób nasze pierwsze chwile spędzone w Lesie Jednorożców. Były one wspaniałe. Znaleźliśmy wielu nowych przyjaciół i zawarliśmy ciekawe znajomości. Mam nadzieję, że nasza córka tez czuje to samo. Niedługo stanie się starszą siostrą. Teraz musieliśmy wymyślić imię dla naszego potomka. 
- Jeżeli będzie to dziewczynka nazwiemy ją Sheere. - Zadecydowałam.
- A chłopiec będzie nosił imię Cheveyo. - Zaproponował z kolei mój małżonek. 
Thea, która jeszcze przebywała poza domem miała dowiedzieć się o tym później. Postanowiliśmy wyruszyć na poszukiwanie Aminy i Davosa, aby ogłosić im tę radosną nowinę. Znaleźliśmy ich spacerujących po Ścieżce Miłości. Kiedy tylko ich zobaczyliśmy, powiedziałam:
- Niedługo przyjdzie na świat kolejny członek naszej wioski.

< Amina lub Davos, proszę niech któreś z Was dokończy>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz