poniedziałek, 9 września 2013

Od Coraline "Impreza"

Już po wojnie!
Wszystkie elfy wyzdrowiały, czas poimprezować!
Dziś rano przyszedł do mnie Sentis. Pocałował mnie. Pocałował? No pocałował!
 - I jak tam dzionek mija? - zapytał.
 - Dopiero się zaczął, ale lepiej być nie może - odpowiedziałam i oddałam pocałunek. - Mamy sporo roboty. Amina poprosiła, byśmy na dziś wieczór zorganizowali imprezę z okazji wygranej wojny.
 - Oo, naprawdę? No proszę. Gdzie ją zorganizujemy?
Zamilkłam. Prawdę mówiąc, nie miałam zielonego pojęcia...
 - Noo.. no chyba.. w .. może niedaleko no.. - jąkałam się. 
 - Nie wiesz, prawda? - zaśmiał się gorzko. - Za to ja mam pomysł. Co powiesz na las przy Jeziorku Młodości? No wiesz, niedaleko domku Ismaela. 
Zaświtało mi. 
 - Idealnie! Chodźmy tam, weźmy od razu balony i transparent. 
W drodze przypomniało mi się: 
 -  Kastiel ma dzisiaj urodziny. Musimy mu przygotować jakiś prezent.
Sentis kiwnął głową. 
Miejsce faktycznie okazało się świetne, ale gdy wieszaliśmy transparent z domku wyszedł Ismael i Deschen trzymający się za ręce.
 - Hej hej! - zawołała elfka - a co wy wyprawiacie? - uśmiechała się. 
 - A no właśnie. Urządzamy dziś wieczorem imprezę i mieliśmy nadzieję, że zgodzicie się by odbyła się tutaj, to idealne miejsce - mówił Sentis.
 - Pewnie, że tak! Bardzo chętnie Wam pomożemy, prawda, kochana? - zwrócił się do Deschen, która promiennie się uśmiechając kiwała głową. 
 - No to super - wtrąciłam się - chłopcy, wy zajmijcie się tym transparentem, ja pójdę roznieść wszystkim zaproszenia, a Deschen niech przyniesie z mojego domku całą resztę dekoracji oraz napoje i jedzenie. Oki? 
 - Oki - odpowiedzieli wszyscy chórkiem, a ja się uśmiechnęłam. Gdy już odchodziłam, Ismael pobiegł za mną i zapytał: 
 - Mogę się zająć muzyką i konkursami? 
 - Świetny pomysł! Tak, możesz się tym zająć. Pamiętaj, że Kastiel ma dzisiaj urodziny, przygotuj mu jakiś prezent i najlepiej puść jego ulubioną piosenkę. Ja lece. Pa Sentis!
Usłyszałam odpowiedź, zawołałam Jednorożca i pognałam do wioski rozdawać zaproszenia. Przez swój świetny słuch słyszałam, jak w domku Ismaela wybierają piosenki... 

<Ismael? Masz ochotę dokończyć?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz