niedziela, 15 września 2013

Od Lidii do Rushing Wolf "Przeszłość cz.2" cd.

Spacerując po lesie nagle usłyszałam kroki. Przysłuchując się lepiej zdołałam zanotować w umyśle następujące dane: elfka która ma ok. 115 lat, mocy jakoś nie mogłam wyczuć ale za to wiedziałam że ma skrzydła.
Zauważyłam, że odgłos kroków zaczyna się przybliżać, szybko więc schowałam się za gęstwiną drzew. Obserwując elfkę dowiedziałam się że mój słuch się nie mylił. Ale nadal nie widziałam jaką ma moc. Śledziłam elfkę aż do wieczora i dopiero gdy stanęła na skraju wioski postanowiłam się ujawnić.
-Witaj. Jestem Lidia. Czy zdajesz sobie sprawę, że znajdujesz się na terenie Hanny?
-Witaj Lidio! Jestem Rushing Wolf i nie zdawałam sobie sprawy, że jestem na terenie waszej wioski. Już odchodzę i nie będę zakłócała waszego spokoju.
-A może wolałabyś z nami zamieszkać?
-Ja?
-Tak.
-Ale...
-Ale co?
-Ja nawet nie mam żadnej mocy - to dla tego nie mogłam jej wyczuć
-Myślę że nasi przywódcy nie będą mieli mimo to nic przeciwko abyś z nami zamieszkała
-Dobrze, a więc prowadź do przywódców - Prowadziłam elfkę. Po drodze musiałyśmy przejść przez Fiołkową Dolinę. Tam podbiegł do nas jednorożec i zaczął trącać Wolf.
-Jaki piękny
-Tak to jest Sonte z tego co pamiętam. Chyba jest już twoja - powiedziałam z uśmiechem
-Jak to tak po prostu od dajecie jednorożce?
-Nie tak po prostu. Jednorożce same wybierają sobie właścicieli.
-Niesamowite - powiedziała elfka a w tym czasie Meyuma
-Witaj Mey - mruknęłam
-To twój jednorożec?
-Tak - odpowiedziałam, a następnie zaprowadziłam ją do domku Aminy i Davosa.
-To tutaj - rzekłam i zapukałam do drzwi. Otworzył mi Davos. Mam dla was nową osobę do wioski. Na te słowa Wolf lekko skinęła głową.
-O! Prozę wejdź ...
-Jestem Rushing Wolf, ale mów mi Wolf
-Dobrze wejdź wejdź Wolf. Lidio wejdziesz?
-Nie Davos, przykro mi ale muszę lecieć.
-Ok to do zobaczenia
-Cześć, aha! I Wolf już ma jednorożca - Sonte
-O jak miło no to jesteś w wiosce Wolf
-Co? - Zapytała zdziwiona elfka
-Wejdź wszystko ci wytłumaczę
-Trzymaj się Wolf - zawołałam oddalając się
***
Obecnie Wolf ma dom obok mnie i utrzymujemy ze sobą bardzo przyjazne stosunki. Spotykamy się codziennie w pracy, rozmawiamy ze sobą i spędzamy razem czas. Ja ufam jej bezgranicznie a ona mnie.
Wracając dzisiaj do domu natknęłam się na nią
-Cześć Wolf!

<Dokończysz Wolf? ^ ^>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz